13 Eylül 2014 Cumartesi

FARMASİ ORMAN MEYVELİ SOYULABİLEN PEELİNG MASKE

FARMASİ 5 KITADA 119 ÜLKEYE İHRACAT YAPAN %100 TÜRK SERMAYELİ BİR MARKADIR .
HELAL KOZMETİKTİR.

farmasi soyulabilen maske


FARMASİ ORMAN MEYVELİ SOYULABİLEN PEELİNG MASKESİ

CİLDİNİZİ ÖLÜ HÜCRELERDEN ARINDIRIN.
AYNI ZAMANDA VİTAMİN E VE GLİSERİN İLE NEMLENDİRİN
farmasi peeling maske

SOYULABİLEN MASKELER ; YÜZÜN GENÇLEŞMESİNİ KAN DOLAŞIMININ HIZLANARAK ÇALIŞMASINI VE OKSİJENİN YÜZ ÜSTÜNDEKİ DOKULARA ERİŞMESİNİ SAĞLAR . MASKELERİN SU ORANI YÜKSEKTİR. MASKE SÜRÜLÜNCE SUYUN HEMEN UÇMASINI, CİLDİN SERİNLEMESİNİ, RAHATLAMASINI, GÖZENEKLERİN BÜZÜLMESİNİ SAĞLAR . MASKE ÇIKARILDIĞINDA İSE KAN DAMARLARI AÇILIR , CİLT DAHA PEMBE SAĞLIKLI GÖZÜKÜR. GENİŞLEYEN DAMARLAR SAYESİNDE DERİYE BOL KAN GİDECEĞİ İÇİN CİLT DÜZELİR GÖZENEKLER KAPANIR CİLDİN GÖRÜNÜŞÜNDE BELİRGİN BİR GÜZELLEŞME OLUR.

farmasi maske

170 ML DİR .
ÜRÜN SIFIRDIR VE AÇILMAMIŞTIR.
LİSTE FİYATI 18 LİRADIR . BEN 15 LİRAYA SATIYORUM


DÜKKANIMDA 50 LİRA VE ÜZERİ  'KOZMETİK'  ALIŞVERİŞİNDE KARGO BANA AİTTİR 

http://birdukkan1.blogspot.com.tr/
birdukkan1@gmail.com


2 yorum:

  1. almak istediğim bir ürün ama farmasi üyesi yok burda internet sipariş vereyim dedim üye olamadım.bende başka bi ürün aldım artık.ama farmasi ürünlerinide çok merak ediyorumç güzel bi yazı olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Her zaman beklerim katalogdan istediğiniz bir ürün olursa da yardımcı olmak isterim. Üye olmak aslında mail isim ve şifre yazmaktan ibaret ama yine de almak istediğiniz ürünler oolursa site üzerinden değil direk bana da sipariş verebilirsiniz aklınızda olsun

    YanıtlaSil